Daloon

Daloon havde et lille budget og et stort ønske om at skabe en kampagneplatform, der kunne puste liv i de elskede forårsruller. Kampagnen skulle henvende sig til mødre med mindre børn.

Løsningen blev “Daloontid”. Et koncept, der var baseret på indsigten i produktets vigtigste fordel og målgruppens største mangelvare: Tid.

Tonen i kampagnen er hyggelig og varm, og den kommunikerer med et glimt i øjet, at Daloon kan tilbyde den lille hjælp i det daglige. Det er enkelt: Ruller i ovn, 20 minutter, ruller ud af ovn. Herefter har moren et hurtigt måltid, hun kan servere for sine børn. Oven i købet med god samvittighed.

Kampagnen leger med de mange muligheder, familien kan bruge den lille ekstra tid til, og den giver inspiration til forskellige måder at servere maden på.

Kampagnen kørte primært online med virale film, en landingpage og bannerreklamer, men den blev også foldet ud på print, instore og onpack.

 

 

 

Reklamer